
Da li možete da zamislite čokoladu koja ne goji? Najzad možete da uživate u svojim slatkim zadovoljstvima bez osećaja krivice. Predstavljamo vam organsku čokoladu koja je, pored toga što ne goji, i dobra za vas.
Jedina čokolada na domaćem tržištu zbog koje ljubitelji čokolade slave – organska i ukusna, a niskokalorična. Čoko bum čokolada je napravljena od sirovina koje organizmu pružaju vitamine i minerale, bez dodataka aditiva i konzervansa. Na tržištu postoji organska, postoji i niskokalorična čokolada, ali ne postoji organska niskokalorična crna čokolada. Barem nije do sada!
Sve više ljudi se okreće zdravoj i organskoj ishrani i nastoji da uz savete nutricionista dovede kilažu na željeni nivo. Velika popularnost Hrono ishrane i pojačana koncentracija zdravijih sirovina dovela je do stvaranje potpuno novog tržišta koje do sada nije bilo poznato. Makrobiotika, organika i bez aditiva se sve češće koriste kao kriterijumi u odabiru namirnica. Baš iz tog razloga, firma „Čoko Bum“, odlučila je da uđe na potpuno nezrelo tržište kao jedina domaća kompanija koja se bavi razvojem i proizvodnjom zdravih slatkiša, za početak organske niskokalorične čokolade bez aditiva, konzervansa i alergena. Čoko bum je sinonim za uživanje u ukusu čokolade bez brojanja kalorija.
Moj suprug se povredio i nakon oporavka rešio da skine višak kilograma, ali da redukcija ishrane ne podrazumeva odricanje od slatkiša. Moj zadatak je bio da izmislim recepte za zdrave slatkiše i tako je sve počelo. Mnogo je izmenjenih i izmišljenih receptura prošlo kroz kuhinju, ali posebno mesto zauzela je čokolada i jednog popodneva je doneta odluka – recepturu treba komercijalizovati. Čokolada iz šerpe, kako je ja zovem, je naišla na opšte oduševljenje, a i suprug je skinuo višak kilograma.
Mali, ali efikasan tim porodične firme „Čoko bum“ za sada čine Tijana i Marko Manojlović koji će znanje i iskustvo sa prethodnih poslova usmeriti na razvoj sopstvene kompanije. Marko Manojlović, kao osoba sa velikim praktičnim iskustvom kada su konditorski proizvodi u pitanju, primeniće stečeno znanje na razvoj čokolade, dok će se Tijana Manojlović posvetiti i marketing aktivnostima, kao osoba sa dugogodišnjim radom u agenciji Olaf&McAteer i iskustvom u osmišljavanju strategija za velike brendove, što će pojednostaviti osmišljavanje nastupa za sopstvenu kompaniju i brend.
Projekat sa najviše glasova osvaja nagradu publike - 500.000 dinara! Možete glasati jednom dnevno svakog dana do 5. decembra.
vlasnik
tehnolog